2014年1月9日星期四

做壞事

蓓蓓在學校一直保持著好孩子形象

但最近卻發生了一件事

話說︰有一天蓓蓓和同學仔為了一張貼紙在厠所門口遲遲未離開

老師見狀就問她們做什麼啦

妹︰盈盈話送貼紙比我

盈盈搖頭

老師︰佢話無喎

妹就不斷說︰有呀,佢話送貼紙比我架

老師就說︰唔緊要啦,你都有貼紙架,不如我幫你貼啦

老師隨即在妹妹裙袋內找貼紙,貼紙找到了而且還有一件學校玩具

大件事~~~

大家就︰哇哇聲~~~

妹妹即時知衰,眼淚就流下來...

老師就問︰係唔係好鍾意玩依件玩具呀?

妹妹點頭︰我想帶番屋企玩

老師再教導她,事件才過去

但放學時妹妹即時向婆婆認錯

想下想下,又想喊喎

一看見舅父、媽媽就告解︰今日我做了一件壞事....

妹妹,我們會原諒你的

只要你記著悔改就成了

主耶穌也是這樣待我們的.....











沒有留言:

發佈留言